Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 5 september 2012

Senaste dagarnas tre diss

1) Följande scenario utspelade sig igår:  Näämeen sa en intagen, haru en bulle i ugnen????
Svar: NEJ! (jag skyllde på astma, kortison och att livet inte alltid är så lätt, det sistnämnda borde han verkligen förstå, även om det inte var hela sanningen)  
 
2) Idag gick jag min andra träningsrunda denna vecka sen mitt nya liv startade i måndags och då har jag en app som heter Runtastic i iPhonen och som vänligen nog publicerade mitt resultat på Facebook : en promenad på 4,16 km på tiden 44min och 41 sek, varpå en 'vän' på Facebook undrade om jag gått promenaden med träskor.....
 
3) Jag hjälper till i köket när en intagen kommer in och ser sig letande omkring. Jag tittar undrande upp och han säger: ehhh jag letar efter en personal.......
Hallå? Är jag osynlig eller? nej såklart jag är ju en tjockis på gränsen till gravidtjock med en kondition likt en gravid övergödd flodhäst (vilket är i det närmaste sant) och jag är samtidigt så osynlig att fångarna tror att jag är ???? ja vad kan man undra?
 
Positivt idag annars är att Two and a half men börjat från scratch på kanal 5 där Jake är liten å jättegullig.
 
 

3 kommentarer:

Maria Y sa...

Du är bara bäst <3

Snabbköpskassörskan sa...

Tack gulliga du <3

Sus sa...

själv kör jag med Runke Pär.
Eller Runkeeper som den egentligen heter, men hur kul är det namnet?