Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 17 juli 2011

Klicketiklacketi

Nej nu har jag inte tid att blogga och surfa längre.
Nu måste jag seriöst börja jobba med mina texter.
Korrekturläsa, rätta, ändra meningsuppbyggnad, kritiskt granska etc
Å jag har köpt den ultimata Laptopen för att utföra detta arbete.
Den är kanske lite väl avancerad men jag lär mig steg för steg.
Jag gillar speciellt den lilla laptopens hälsningsfras: åhh klicketiklacketi, tack för att du loggar in, komsi komsi lilla mus, klicka med musen på det spel du vill spela!
å gör man inget på en stund så säger laptopen
-hrrmm hrrmm, ursäkta mig!
Nej nu har jag inte tid mer er längre, jobbet kallar!

(hoppas Melwin blir borta lääänge på semester)

Inga kommentarer: