Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 1 juli 2011

Ockelbo marknad

Undrar om jag ska orka åka in på Ockelbo marknad på hemvägen idag.
Nej det får bli i morrn.
Då är det säkert mer fulla folk i farten och då får man höra både det ena och det andra.
Fast jag är mest intresserad av det andra.
Min son (ni vet han som inte är nån festivalmänniska) ska till ockelbo dagtid i dag.
Dagtid shoppar alla seriösa shoppare.
Han är en sån.
Han har ju 1800 kr 'över' nu eftersom han checkade ut från Borlänge redan igår eftermiddag.
1800 kr som ligger å bränner i fickan och bara vill bli spenderade!
Jag hoppas han har förstånd att köpa nåt vettigt bara.
May the Lord have mercy on his (shopping)soul!

1 kommentar:

Sus sa...

Och inte såg jag dig inte..