Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 15 juli 2011

Osynlig

Jag har varit lite osynlig.
Jag har 3 problem.
Nåja 2 problem och 1 projekt.
Problem 1 : ett konstrande nätverkskort som gör att det tar 30 min att komma ut på I-net.
Jag har då efter konstens alla regler följt windows felsökarförslag och nästan slagit knut på mig själv och gjort konfetti av hela datorjäveln. Alterantivt mosa sönder musfan med båda händerna.

Problem 2 : jag har nåt konstigt besvär bak i ryggen.
Nedanför bröstryggen men ovanför länden, strax till vänster om ryggraden.
Jag har fått medicin mot gallgångsinflammation men värken slår till närsomhelst, även när jag inte ätit på länge.
Jag har börjat kalla det för oprovocerad skitvärk.
Precis som oprovocerat våld.
Man håller som bäst på med nåt helt vanligt som att t ex laga mat eller ligger och sover mitt i natten.
DÅ slår smärtan till.
Synnerligen oprovocerat!
Förbannat irriterande.
En favorittidpunkt för den oprovocerade skitvärken är kl 03.00.
Extremt irriterande.

Projektet : Yngste sonen fyller 18 år.
Å det är inget litet projekt när hans far har 8 syskon och jag har 3.
Så då blev det till att göra mat och tårtor och grejjer.
Men det är ett trevligt projekt.
I alla fall när allt är klart och man sitter ner och samtalar med alla.
Jag tycker mycket om dom här sammankomsterna.

Inga kommentarer: