Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 8 juli 2011

S.H.I.T del 2

Okej
Jag har inte hunnit banta.
Då får man jobba med det man KAN förändra.
Eller pimpa upp som man säger nuförtiden.
Det är alltså fötter, händer och hår.
Fötterna gjorde jag igår.
Naglarna hjälpte min svägerska mig med i måndags (God bless her)
Och nu återstår håret.
Där ingår ögonbrynen.
Jag kommer dock att ta det försiktigt med bryna eftersom sist jag brydde mig om dom, blev jag att se ut som Katitzi.
Sen får vi hoppas att festdeltagarna inte ser min hopplösa torso.
Allstå bål.
Nej inte vinbål utan den del av kroppen som på läkarvis börjar vid halsen och slutar vid höfterna.
Därinunder är dock saker helt okej.
Alltså BENEN.
Jag mena BENA!
Så!
Då fattar ni.
Huvud axlar kän å tå, knä å tå....
Det är en bra sång det!
Det va säkert en tjockis som skrev den!

Inga kommentarer: