Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 1 juli 2011

Ny-blusen ger kli

Nyblusen kliar som satan i höger sida.
Helst av allt skulle jag vilja riva av mig den och inspektera med förstoringsglas vad det är som orsakar detta förbenade kli!!!
Men jag orkar inte.
Jag är bara så pass pigg att jag orkar lyfta armarna upp till tangentbordet och kolla runt på fejjan, mailen och bloggen.
SÅ kliet får bestå.
Passformen är inte heller den bästa.
Jag ser ut som nån överviktig bondmora som försökt klä upp sig för ett mycket ovanligt gå-bort-besök.
Jag blir förbannad när jag ser hela min uppenbarelse i profil.
Nej den här får hädanefter bli ett sånt där 'absolut sista alternativ' när jag ska välja kläder nästa gång.
OM jag nånsin orkar få av mig den.

1 kommentar:

Maria Y sa...

Åsa, nu döööör jag igen. O jobbarkompisen tror jag har fått akuta ticks.