Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 10 juli 2011

Skål

Det gick ju jättebra att gå på fest trots att jag inte hann banta.
Det enda som förmörkade min festkväll va att min högra biceps va lite för övertränad.
Man formligen ser hur den vill tränga ut ur blustyget.














Jag glömmer ju bort att högerarmen får så mycket vardagsträning i alla fall när jag hela tiden fyller på saker i truten.
Hmmmm det fick mig plötsligt att börja fundera...
Om jag inte höjer armen till käften så ofta så kanske bicepsen skulle vara mer propotionelig SAMT att jag inte skulle behöva tänka på bantning.
Nä men nu blev det dålig stämning här inne i mitt huvud mellan mig och mitt alter ego.
Vi kör på som vanligt.
Det blir bäst för....alla!

2 kommentarer:

Maria Y sa...

Du är jättefin! På insidan och utsidan! Så det så!

Snabbköpskassörskan sa...

Tack Maria!