Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 11 juli 2011

Det går utför nu.....

Misstänkt pneumothorax på sonen (för 4:e gången i så fall) och misstänkt gallgångsinflammation på mamman.
Men efter att gossen först snokat att upp en thoraxkirurg på akademiska's hemsida och ringt upp honom...så fick vi nöja oss med att åka in på en akutröntgen i Gävle. Även denna tid hade han ringt och ordnat själv när jag kom hem ifrån min undersökning.
Så vi kan väl säga att det bara är skrabb med Jerner's på Finnäsgatan för tillfället.
Men som tur var så var det falskt alarm för sonen.
Vilket alarm det va för mig vet man inte än.
Ska iaf medicinera till å börja med.
Huvudsaken jag får sova.
3 dagar kvar till semester.
Det slår det mesta det!

Inga kommentarer: