Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 17 juli 2011

Fick ett hysteriskt skrattanfall....

....på systembolaget igår.
Mitt ex ringde och berättade att han pratat med Järbos tokfrans nr 1.
Han är förståndshandikappad och har ofta lite tokigt tänk om man säger så.
Nu skulle han fylla år snart och exet skulle bli bjuden.
Vi skulle även bli bjudna för 10 år sen när han fyllde jämnt och då vi fortfarande var ett par.
Men nån inbjudan dök aldrig upp och nån fest var vi då aldrig på.
Jag antar att han glömde bort.

Nåväl nu berättade han då för exet att han skulle bli bjuden på hans kalas (igen) och frågade om han bodde kvar på sin gamla adress.
Jodå det gör ju exet så det går bra att skicka inbjudan dit.
Och ditt ex, började tokfransen säga.....
och här tror man ju att han ska fråga om jag också bor kvar på samma adress för att han eventuellt vill bjuda in mig med.
Men nej så var det inte.
Han  säger:
- ditt ex...hon har då blivit alldeles karltokig hon!
Jag skrattade så hysteriskt inne på bolaget att personalen säkerligen trodde att jag försökte skratt-knycka sprit!

Ja jisses amalia.
Vad säger man.
Kanske man ska ut på krogen och ragga.
Om tokfransen går omkring å säger sånt där till folk, så borde ju grunden för ett snabbt och effektivt ragg vara grundlagt.
Det är bara att gå ut och håva in storgäddan liksom.
För vem kan motstå ett lättfotat fruntimmer.
Faktiskt jättemånga tyvärr ;)

Inga kommentarer: