Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 20 juli 2011

Halva första veckan på semestern ...

... har givit mig 2 st härliga rostade mackor till frukost.
Fiskbullar och potatis till lunch.
Kalvsylta, potatis & rödbetor till middag.
Till dessa delikata måltider har jag serverats the, mjölk & vatten.
Strax före lunchen en outhärdlig smärta i en och enhalv timme, som jag inte hämtat mig från än.
Plussa på en stalker på det som tagit upp kampen igen och ni förstår att min fortsatta semester bara kan bli bättre!
Jag brukar se nåt positivt i det mesta men nu är jag L.E.S.S !!!!

2 kommentarer:

Brattforsbjörnen sa...

Det låter nästan som du längtar till maten som serveras på ditt arbete.

Snabbköpskassörskan sa...

hahaha brattforsbjörnen :D Det va ju ett SUPERnamn!!!
Såklart längtar jag efter jobbmaten och hon som tillagar den!!!