Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 10 juli 2011

Världens bästa syster...

... är precis vad jag har.
Utan henne hade jag varken fått gå på NHL hockey i New Jersey eller på Bayern München fotboll i Alliance Arena i München.
Inte heller hade jag kunnat gå på allsvensk fotboll och se Gefle IF spela borta mot Halmstad BK.

Å jag hade definitivt inte fått åka runt på en skärgårdsbåt mellan 06.45 och 02.00 i gårkväll och fått äta en trerätters middag, smaka på gott vin, portvin, sherry, congac och likör, umgås med släkt, vänner och bekanta och få avnjuta fina och roliga tal och hysteriska uppträdanden som får Killinggänget och framstå som bleka SAMT dansa oss svettiga till pop, rock & soulmusik.

Jag har tur för att just hon är min syster.
Även om jag hade kunna sålt na till plågsamma djurförsök när vi växte upp.
Men det har hon liksom gottgjort nu.
Mission completed kära syster.
Kärlek till dig och din man <3

Inga kommentarer: