Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 2 juli 2011

Flyg upp till Gud får du gröt å mjölk...

... sa man som barn när nyckepigan landade på armen.
Å konstigt nog så gjorde den det.
Flög alltså.
Om det blev grötbjudning uppe hos Gud är ju mera ovisst.
Här inne i huset råder dock flugjävlarna.
Till dom vill jag bara säga...flyg hem till Flugitanien för i helvete, å ät din avkomma!
Dessa jävulberg till sattyg är så förbannat dryga och äckliga!
När jag i godan ro sitter ute på trappen och kollar på grannen som arbetar så blir jag sjukt störd av 2 flugjävlar som krälar omkring på min bilnummerskylt.
Dom är alltså kannibaler oxå.
FY FAN VA ÄCKLIGT!
Å dom äter sin avkomma!
I alla fall 'bruuschan'
Jag måste sluta spotta förbannelser över dom.
För dom gör ju som jag säger.
Herregud kanske jag kan sitta i en husvagn nästa år på Ockelbo marknad och ta betalt för att spe förbannelser över folk som hatar varann.
Vilken affärside.
Herregud va jag är smart.
Men inte smartare än flugan.
Än.

Inga kommentarer: