Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 26 mars 2013

Fy fabian

I dag kom våren till Ockelbo och jag satt på torget och lapade sol, pinsamt medveten om kroppshyddan som lurade under den bylsiga täckjackan.

Återigen en vår där värmen kommer förtidigt i förhållande till viktnedgången.

Åååå vad jag hatar min hopplösa oförmåga till beach 2013.

Liksom alla andra år.

Jo förresten jag blev relativt smal året 2010/11 men då gick jag bara och oroade mig att det skulle gå åt helvete. Vilket det till slut gjorde oxå.

Så alla killar som jag häcklade i mitt tidigare inlägg (där jag skrev fy fan va skönt att va singel), ni ska vara outsägligt tacksamma att jag inte är småkär och börjat jaga er.

För det skulle garanterat få gatukontoren att behöva lägga ny asfalt utanför era hus!

Inga kommentarer: