Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 9 april 2013

Barn och begravningar

I går var jag med i Arbetarbladets artikelserie om Föräldrarpanelen tycker till....

Det är en panel som jag blev tillfrågad att vara med i förra året och som har varit jättekul att få vara en del av.

För att läsa mitt och de andra i panelens svar på frågan 'Ska barn vara med på begravning och varför/varför inte?' så kan du klicka HÄR

Min reporter Ylwa ville ta en bild i Järbo kyrka eftersom hon förstod hur mycket den platsen betyder för mig. Jag hade två krav.

Jag fick inte se tjock ut och det fick inte vara en 'tycksyndommig' bild.

Hon lyckades riktigt bra!



Reportage: Arbetarbladets Ylwa Karlström
Bild: Arbetarbladets fotograf Catharina Hugosson

4 kommentarer:

Sus sa...

Jättefin bild! Ska läsa om dig nu =)

Sus sa...

Och jag håller med! Gissa om mina barn dessutom suttit där uppe på läktaren i Järbo K:a och dinglat med benen då jag sjungit på begravningar =)

Reporter-Ylwa sa...

Du är jättefin på bilden, Åsa. Men det är ju fotografen Catharina Hugosson som ska ha cred. Jag har bara förmedlat kontakter och bokat fotograf. Som jag skrev i min krönika - hoppas vi ses igen. Det har varit ett sant nöje att bekanta sig med dig.

Snabbköpskassörskan sa...

Sus: Ja man har många fina minnen från Järbo kyrka, alltifrån bröllop, dop, konfirmation till sångaftnar, skolavslutningar och begravningar.

Ylwa: Tack jag gillade bilden oxå och jag hoppas oxå att vi ses igen på ett eller annat sätt!