Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 7 januari 2013

Mitt nya liv....

....började på måndag morgon 00:01.

Äta nyttigt och röra på mig. Det ska väl inte vara så svårt.

Åt tre rostade njuta till frukost varav den tredje var en för mycket. Blev proppmätt.

Blev aldrig hungrig nån gång så jag glömde bort att äta och när jag på em insåg att nu är jag hungrig hade jag många ärenden kvar.

Kl 19 blev maten klar. Nyttig fisk, ratatouille och kokt potatis.

Kl 22 tog jag mitt första återfall. ( ja det heter så när missbrukarens inre nej luras av missbrukarens alterego dante som säger ja )

4 st härligt chokladiga fyrkanter ur Alladin asken.

Dom 4 sista med marsipan i.

Förvånande goda.

Om man peta ur marsipanen.

I morrn börjar vi om.

Med tätare måltider.

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns SMÅ chokladaskar i med bara 1 bit - utan parsiman.

"Huddik Hasse"

Maria sa...

det kommer alltid en ny dag med nya möjligheter!