Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 27 januari 2013

Rosengården

I Sandviken.

Det är farsans nya lya. (det rimma då blir det bra pris på smöret sa alltid salig mor, om man rimma utan att det va meningen. Fart egentligen borde det bli bra pris på fläsket. Det rimmade)

Riktigt trevligt här och trevlig personal, men jag räknas visst in i personalstyrkan här på Rosengården. De äldre hälsar mig välkommen till ett nytt skift, jag ombeds höja ljudet på Tv'n när jag passerar allrummet å lite sånt där. Dock inte av farsan utan av andra.

Jojust det jag har inte bloggat på ett tag. Jag tror jag gick in i det sociala mediets stora nätverksvägg. Orkante twitttra eller facebooka heller om det kan va till nån tröst. Men nu har jag vilat upp mig ett tag och fokuserat på annat. Å farsan är oförskämt pigg. Mycket som spelar positivt.

Inga kommentarer: