Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 27 februari 2012

Apropå mitt tipp i lördags

så gick det ganska bra.
 
Sonen undrade om vi skulle tippa ihop i helgen.
Ja sa att det kunde vi göra.
Men det sonen egentligen ville göra var att han tippade och jag betalade.
 
Men jag sa att jag ville oxå bestämma resultaten om jag nu skulle få betala men när han fick höra mina tipp började ett 5 minuter långt hån.
Speciellt som jag tippade Modovinst mot HV71.
Det slutade med att vi tippade på en varsin lapp som jag dock fick betala.
 
Gissa vems tipp som gick in och vem som gick bort.
 
Ledtråd: jag skrattade hela vägen till mitt ATG ombud.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blev Du rik??? :-)

Snabbköpskassörskan sa...

Om du berättar vem du är Anonym så berättar jag hur mycket jag vann ;)

Eva, aldrig anonym;) sa...

Jag såg en ny Volvo på byn, var det du?

Snabbköpskassörskan sa...

haha isåfall en gammal skorv utan växellåda för jag vann blott 600kr drygt :)