Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 19 februari 2012

Mello är nu synonymt med Ranelid

I alla fall om jag ska sammanfatta mina FB-vänners statusuppdateringar under gårdagen.
 
Ranelid vidare till direktfinal i årets Mello.
 
Jag tyckte han snacka lite sexigt snyggt.
 
Brun var han oxå.
 
Han såg glad och avslappnad ut.
 
Men det är klart jag är inte helt opåverkat objetiv.
 
Det är snart mars månad.
 
Och dom var i Leksand.
 
Sen när har man kunnat lita på dalmasar?
 
 

1 kommentar:

Maria Y sa...

Precis! De kan lika gärna ställa in resten o skicka brunbjörnen direkt till Kazakstan, Uzbeckistan eller vilken långbortistan det nu var... Tycker jag, som ändå inte orkar hålla reda på alla popsnören och övermogna idolrester.