Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 24 februari 2012

Hundpromenad

Nu har jag varit ute på hundpromenad.
Den avlöpte väl förutom för en sak.
Hundbajspåsar.

Lillmatte hade glömt lägga fram sådana påsar till promenaden så jag fick leta fram lite gamla ICAfruktpåsar.
Just det...transparenta!
Mer än 3 gånger kan han väl inte bajsa tänkte jag i min oerfarna enfald.
Det kunde han.

4 gånger snurrade han runt, runt innan han möka ur sig sinnesjuka lass varje gång.
Den första redan i början på promenaden, så att jag fick gå å slänga med min bruna transparenta bajspåse.
USCH!

Hundbajspåsar förresten....nästa gång blir det en tom ICAkasse!
Eller en svart sopsäck!
Fastmonterad i baken.
Som en stomipåse typ.
Japp så får det bli.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bara för goooo.

åsa sa...

Ler för mig själv när jag läser om bajspåsar..
Inte så roligt med transparenta, men de fyller ju sin funktion i alla fall!
Ha dé!

Snabbköpskassörskan sa...

Man tackar <3