Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 4 februari 2012

Lördag mören kl 10

Jag: kan du hämta tidningen min son?
Sonen låtsassover vidare

Jag: Hörruduuuuu....kan du hämta tidningen???
Ett öga öppnar sig ett par milimeter men inget svar.

Jag: du måste hämta tidningen, det är bara minus 23 ute!! (varför i helvete nämnde jag det?)
Sonen:  aldrig!
Jag: men du MÅSTE för om jag går ut kan jag halka å bryta lårbenshalsen, jag börjar bli gammal nu vettu! Å bryter man för många delar av skelettbenen kan man faktiskt dö av igenklottade blodbanor! Vill du det ? va? att mamma ska dö?
Sonen: aldrig, glöm det!
Jag: vad ska jag glömma? att du går ut eller att jag bryter lårbenhalsen och dör?
Sonen: att jag går ut! Stick!

Dammit! Känslomässig utpressning funkar inte längre!

Måste hitta på ett nytt grepp för ut går jag ta mig fan inte!

Inga kommentarer: