Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 9 november 2012

Äntligen

är bussförarkörkortet godkänt.
Jag har aldrig misslyckats så många gånger med nånting jag tagit mig för.

2 uppskrivningar.
3 funktionsbeskrivningar + säkerhetskontroll
Själva körningen klarade jag på en gång.

Jag skulle kunna sitta här å va bitter över att körlärare och uppkörningsinspektörer har så olika uppfattningar om vad som är viktigt men jag är så lättad. Så lättad att jag är helt tom.

Men glad.

Failour is not an option? Min devis har fått sig en riktig knäck. Fr o m nu ska jag sluta vara så jävla duktig.

Men nog hade väl trafikverket kunna ordnat ett lite mindre körkort ?

Mitt ena bröst är nu helt platt efter att jag själv plastat in det å stoppat in det i innerfickan.

2 kommentarer:

Sus sa...

Hurra för dig!

Anonym sa...

Hurra du är bäst -med "busschaufförsväst" :-)
SmL