Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 23 november 2012

Min syster.....

...... hon är så himla kul.

Hon är den bästa och roligaste syrra man kan önska sig.

Vi har samma humor och förstår precis vad vi menar om vi har en synpunkt på något som stör oss.

Hon vet precis hur hon ska reta mig och jag henne och det är 100 %-ig framgång varje gång.

Men vi har oxå beteenden som skiljer oss åt. Ett är att om hon håller för ansiktet och inte ser mig så ser inte jag henne heller. Än mindre fastnar hon på kort.

Där tror hon lite fel.

Hon hatar verkligen att vara med på spontana kort tagna i farten. Medan jag älskar dom.

Sen tänker hon oftare än mig att saker å ting inte kommer att fungera. ' det kommer aaaaaaldrig att gå' ! 'det går aaaaaldrig' ! Hon blir ibland lam och kan inte gå trots att spontan lamhet har varit utrotad länge i Sverige. Hon har även svårt att acceptera min killamak i diskussioner då uppstår ofta frågan ' va fan är det för fel på dig?'.

Sist men inte minst fullkomligt älskar hon hundar och julmarknader. Där har hon enligt mig en ' hang up'.

Det är min älskade syster det. Mitt stora stöd i livet om livet jävlas.

Fast just nu har vi bara roligt och då menar jag ROLIGT !

Tittut sa syrran.

1 kommentar:

Sus sa...

Är hon äldre än dig eftersom jag inte minns henne?

Bor hon i Paris alltså?