Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 12 november 2012

Hallojsan

Lite stressig igår 2 farsdagar att fira.

Farsan å barnens far.

Jodå är det nåt som är superviktigt i vår sedan 1997 avslutade relation.

Han är jättenoga med Morsdag så inför farsdag styr han upp å stämmer av att främst jag kommer. Barnen är oxå okej.

Igår hade jag sömnproblem. Inte bara jag förresten utan halva facebook oxå. Jag vet det eftersom jag ställde frågan på fejjan.

Det har idag resulterat i ett dåligt humör. Jag zappar å surar åt att jag sov igenom halva Big Bang Theory, Sommarpratarna är lite småtrökig, Lernström har talfel i Fotbollsgalan å säger Mina damer och härmar. Sonen springer upp å ner på vinden resp källaren å letar hockeygrejer vilket resulterar i kyla smiter in från både höger å vänster. Jag vill tröstäta men har bara tråkiga saker hemma. Jag är inte ens hungrig, knappt sugen men hjärnan vill ha nåt som tar bort tröttheten å irritationen.
Återstår Homeland. Det enda program som fortfarande levererar.

Men om en vecka åker jag till Paris. Då ska syrran få skämma bort mig å det grövsta annars får jag krupp å måste ångas över ett badkar. Hon har dåligt tålamod med sånt.

Inga kommentarer: