Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 22 februari 2011

Hundvalp?

Berättade igår för äldsta sonen att jag funderat på att köpa hundvalp! Jaaa sent ska syndarn vakna!
Han blev helt chockad!
JAG blev helt chockad!
Jag gillar ju inte ens djur!
Idag när jag ringde å fråga om han skulle sova hos flickvännen eller hemma så var han redan hos flickvännen och hade inga planer på att komma hem.
Men som han sa...du kan ju skaffa hundvalp!

3 kommentarer:

Maria Y sa...

När jag skaffade första rottisvalpen under studietiden sa en kurskamrat: "Du är bara skengravid"

Undrar vad han skulle säga om han såg mitt nuvarande menagerie...

Snabbköpskassörskan sa...

Ja nog är det något horminellt allt när jag plötsligt vill skaffa hund!
Din kurskamrat skulle antaligen tänka att du var kansigare än vad han i sin vildaste fantasi kunnat ana.... ;)

Snabbköpskassörskan sa...

hormonellt