Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 26 februari 2011

Tarmproblem

Jag har märkt en sak! Jag får springa oftare på toa och göra....2:an när jag sitter länge framför datorn!
Varför är det så?
Det måste ju bero på att tarmarna knycklas ihop och påskyndar matsmältningsprocessen i tarmen. Men det känns ju inte heller rätt! När upphör matsmältningen och avföringen bara transporteras ut till lastkajen så att säga?
Jag tror det är DÄR som mina tarmar börjar påskynda saker! Under själva transporten ut!

Jag tycker såna här saker är väldigt intressant! i alla fall för mig.
Inte alltid för mina medmänniskor har jag märkt. Alltså vi har grejer som händer inuti våra kroppar och som bara sker helt automatiskt! Borde man inte bli lite intresserad av vad dom grejerna består i? För sitt eget bästa!
Kanske kan man bli lite småstressad av det oxå när man inte orkar gå till jobbet en måndagmorgon. Jag menar saker man inte kan påverka och som man känner sig stressad av, gör att folk går in i väggen. Det har jag läst!
Å det HÄR är väl verkligen en sån stressfaktor!
Jag kan verkligen inte påskynda matsmältningsprocessen...ja om jag inte sitter hela natten framför datorn då!

-tjena chefen jag är sjuk, jag tror jag håller på gå in i väggen! va? nej ingen är dum! va? nej du har inte för höga krav på mig! va? nej jag behöver inte uppsöka företagshälsan! Va? vad det är? njaa jag väntar bara på ett skeppslast med .....soyabönor...typ! Åh skit det samma jag kommer!

Inga kommentarer: