Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 23 februari 2011

Poesi

Jag har knäckt koden till poesin! Poesi är bara en omskrivning till en krångligare och längre text är tankens ursprung!
I stället för att exempelvis skriva: Fy fan va soptunnan stinker när kommer sopgubben?
Så skriver man det i poesi mode: Kärlet för de mest intima minnena står med blottat bröst och sprider en odör av mindre angenäm karaktär. Å så jag längtar efter förnimmelsen av den enda mänskliga varelse som kan rädda mig...sopgubbshelvete var är du?!
Jag VET att jag balla ur på slutet men va sjutton jag är väl ingen sabla Kristina Lugn heller !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är ALLT ANNAT ÄN...Kristina LUGN, skulle jag vilja påstå...ÄLSKAR din poesi!