Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 28 december 2011

Bra dag

Facebook är bra på många sätt.
I dag t ex skulle jag troligtvis inte kommit ut på promenad heller om det inte varit för att en kompis uppmärksammade att jag satt å glodde för mycket på TV'n.
Sonen kom hem å sa att jag kollar för mycke på TV.
Jag blev helt paff över att han visste det som inte ens varit hemma!!
Jo han läste det på facebook sa han å då måste jag ju kolla och där hade jag en Promenad-förfrågan.
Så nu mår jag väldigt bra efter en timmes promenad runt skjutbanan!
Å inte såg vi nån blodtörstig varg heller.
Häruppe är man 'stockholmare' om man gillar varg, så jag brukar undvika att skriva om vargar på fejjan för varghatarna blir så upprörda om man inte tycker som dom.
Nu tycker jag varken eller om vargens vara el icke vara men då är man oxå stockholmare.

Inga kommentarer: