Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 30 december 2011

For in till Sandviken för att uträtta lite ärenden

okej då 2 ärenden!!!!
Mat och sprit!
2 ynglingar fick köra mig.
Dom såg nöjda ut.
När jag kom hem blev jag helt utmattad och sov i drygt en timme.
Helt jävla utslagen.
Som en baby liksom.
Men det kan även ha berott på 2 saker.

1) min mastodontvandring förbi badplatsen
och/eller
2) ett samtal från jobbet om hur svårt och ovisst det var nu när ingen vet hur en del av bokföringssystemet ska skötas efter nyår eftersom det bara är jag som gått kursen....

I couldn't care less!

p.s varför känns det som siffran 2 är av vikt här?
      det är den inte, det är rena tillfälligheter!

p.p.s vad svamlar jag om?

2 kommentarer:

Maria Y sa...

Hjärtat! Borde vara olagligt att ringa o bråka om bokföring till folk som är lediga eller rassliga! Fråga Magdalena Ribbing! Förstår bara inte vad du gjorde vid badplatsen om du skulle ha mat o sprit, men vad minns jag av Sandvikens geografi egentligen? Hoppas du får ett trevligt Nyår var du nu än väljer att vara! ( Knivsta station är väldigt stillsamt om man jämför med Sthlm C...)

Snabbköpskassörskan sa...

tjahaa jag fick nästan en bryt på människan (min ställföreträdanden hon som jag ersatte och som va chefens superhögrahand) ...ärligt talat FICK jag ett bryt på na, men då lugna hon ner sig. Ja jag tänkte så oxå varför i helvete ringer hon MIG om jobbtekniska problem för? men som hon sa.... jag ville bara höra hur det va med dig....jag eller hur hon ville veta hur mycket hon måste jobba istället FÖR mig!