Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 3 december 2011

Julbord

Har ikväll varit på julbord med jobbet.
Första gången sen jag slutade jobba på ICA 2002.
SOM jag har längtat!
Eftersom jag jobbar 6 mil hemifrån och ytterligare 4 mil från julbordet i Alfta, så var det liksom obligatoriskt att vara nykter och inte smaka på snapsen.
Men som kollegan sa:
- vi får ta en julmust i vardera benet
Å så blev det.

Lite oväntat skojigt va luciatåget som dök upp.













Alftas luciakandidater kom och sjöng lite skönsång för oss.

Sen hade jag fullt sjå att fokusera på min proppmätta mage och att få i mig sista halvan av julmust nr 2.
Efter att jag gjort det ville jag bara åka hem
Å dö en långsam paltkomadöd.
Hur härligt som helst!

Inga kommentarer: