Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 30 oktober 2012

Dagens insikt

Att jobba måndag till söndag och få ledigt 2 dagar på det är fan sinnessjukt! Men så ser schemat ut och vi har lite extradagar som fås tas ut när verksamheten så tillåter, som plåster på såren. Ja lite extra i lön oxå men det är ju ledighet och vila som jag behöver mest.

Så fr o m nästa år och jag har de här oxveckorna ska jag börja ta ut den där ledigheten direk veckan efter.

Måste bara komma ihåg det.

Idag hade jag massa måsten men jag avbokade dom helt enkelt.

Det var inte svårare än så.

Jag behövde inte ens säga Nej.

Så han hade tur brorsan idag att jag inte sa nej till honom.

Han ville ju så gärna byta mina sommardäck till dubbdäck det lilla livet.

Det kan jag ju inte ta ifrån honom.

Inga kommentarer: