Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 27 oktober 2012

Jobblördag

Idag tog jag med mitt lilla gäng på skogspromenad och korvgrillning.

11 barn och 5 vuxna.

Barn är helt underbart roliga. Den 11- årige gossen undrade om jag låst bussen. Ja svarade jag. Då kan ingen ta konstaterade han. Nej just det. Men om man kastar in en sten då fortsatte gossen. Ja då kommer man in men man kan ju fortfarande inte köra den. Nej men det kan min pappa fixa....

Den lilla flickan på 1 år och 9 månader går omkring som en liten walkingdisaster ömsom grabbandes tag i nåns mobil i farten ömsom ger nåt annat lite större barn en smocka varpå hon vänder sig mot mig å brölar ut ett vrål för att i näst le som en liten ängel.

Hon skrämmer mig !

Strålande sol och mot kvällen en vrickad fot. Ja en riktigt trevlig lördag.




Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: