Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 13 oktober 2012

Utvärdering av en annorlunda fredagskväll

Middag: Korv med bröd med gin och tonic som måltidsdryck.

Efterrätt: irish coffee med amaretto.

Bandymatcher på Göransson arena World Cup. Ganska kul faktiskt. Övervägande andel män som nästan enbart glodde ner på isen. Medan mitt huvud snurra så att exorsisten Linda skulle blivit avis.

Vakterna var nästan exakt domsamma som från 80-90-talen. Helt otroligt.

Nere på nattklubben kom kavaljerer fram till min kompis pojkvän och frågade om dom fick dansa med mig....lever vi på 1800-talet fortfarande.

Jag sa iallafall till honom att ha va en ragg-destroyer och att nästa gång fick han stanna hemma. Sådär kan jag ju inte ha det !

Kvällen får 6 plus av 10.

Inga kommentarer: