Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 13 oktober 2012

Ryssen tar oss

Närå inte oss men alla prylar inne på Intersport. Vi mötte ryssar på rad med Intersportkassar å blev nyfikna på vad det är som de alla vill ha.

Av en händelse gick jag oxå in på Intersport och vips hade jag ett koppel ryssar efter mig i kön. Med förstulna blickar kikade jag på vad de hade handlat. Det va skjortor och byxor och allt möjligt.

Kassörskan berättade förtroligt att de köper ALLT! De får det även taxfree.

Bara en sån sak.

Rapport från Sandviken som just nu håller World Cup i bandy och där SAIK är vidare i kvarten med 4-0 mot Edsbyn. Sista minutrarna satt halva Edsbyn i utvisningsbåset. Och där de ryska lagen går bananas inne på Intetsport.

Undrar om de vet att många landsmän ligger uppe i Jädraås å kvartar efter månader av vindkraftsbygge.

Inga kommentarer: