Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 18 oktober 2012

En underbar syn

när man gått 5 kilometarn.

Huset på höjden.

En intressant promenad i flera avseenden.

Numer är jag inte rädd för mördare och våldtäktsmän, utan för björnar, vargar och galna älgar. Speciellt vargar som jagar i flock å som kanske får för sig att jag är en munsbit.

Att hinna 'hem' innan magen börjar bete sig som professor Balthazar's kemiska laboratorium.

Sen i söndags har magen protesterat varje gång jag äter nämligen.

Kanske man blivit gluten på gamla dar.

När fan blir gammal blir han religiös.

När jag blir gammal blir jag glutenintolerant.

I övrigt ingen ytterligare jämförelse mellan oss båda.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan också vara
en promenad om dagen
sätter fart på magen....


SmL

Sus sa...

Jag har blivit laktoskänslig på gamla dar.
Men det skiter jag i.
Bokstavligen.

Snabbköpskassörskan sa...

Njaa det här är annorlunda än lite fart på magen, hade jag jobbat på Nasa hade jag fått agera bränsle...

Jag har levt utan mjölk så länge att det kan inte va lakots och det spelar ingen roll om jag utesluter gluten heller....samma raketbränsle iaf.