Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 24 oktober 2012

Vet ni? alltså nåt jättehemskt!

I går var ju jag på min långprompa på typ 12 km!!!!

Visa bilder å greja gjorde jag oxå.

Åh vet ni?

Nånting jättehemskt?

I dag hittade kollegorna en björnskit 200 m ner på den vägen jag hade gått igår!

Å vet ni nåt ännu hemskare?

Jag ska gå där igen på fredag fm!!

Har lixom alltså bestämt det redan typ idag! Innan dom hitta björnskiten!

Aaaaa så börja tänka på psalmer och blommor nu för har jag bestämt mig? aaaaa alltså jag HAR typ lixom bestämt mig!

Kollegan sa dock att dom har inga ungar nu så du går säker, nu vill dom bara äta sig fet så de sover hela vintern.

Ahh men tack kollegan du tycker att jag ser ut som en proteindryck?

Har fan aldrig fått en sån fin komplimang.

Ever!


2 kommentarer:

Sus sa...

Är inte du ute och går med mördare typ?

Snabbköpskassörskan sa...

Jo men dom är inte nå farliga så länge dom inte blir kär i mig eller tar otillåtna substanser. Björnar å vargar däremot.....dom lustmördar å kannibalar sig på mig för sitt höga nöjes skull.