Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 14 oktober 2012

Vi måste tala om X-factor

Benny Hult: vilket kliv framåt! Direkt ut ur fordonet och in på scenen och tog oss (mig) med storm!

Oscar: jag fattar fortfarande inte hur du kunde knuffa ut han med långa håret och fula kläderna (enligt juryn)

Sanden: hon själv hade rätt i förra veckan! Svenska folket (dvs jag) jämför dig med syrran Molly och du räcker inte riktigt till. Du hade inte räckt till utan en syster som Molly heller faktiskt.

J.E.M: vilken grupp! Som om de kom direkt från USA, via MTV och in i våra TV-apparater! Hur bra som helst!

Freja. det är synd om dig. Orup försöker klona en Lena Ph. Det räcker defintivt men EN Lena Ph. Trökig låt. Punkt.

Isak: jag blir glad och intresserad varje gång du sjunger men idag var du i alla fall tillräckligt bra för att inte åka ut....

Awa: du är ett barn. Barn lär sig med lätthet att imiterar precis vad som helst. Bra röst men du är för ung för att bli intressant på scen.

Hey Mary: Vad fan hände? 3 vita damer men vad sjöng ni egentligen?

Alexander: nej men gud vilken tråkig låt! Jag spelar ett parti Ruzzle tills du är klar!

Manda: på riktigt lilafärgat hår? från bagladylook förra veckan till Christina Agiluera-star-quality! Jävligt bra!

MalcomB: det Eminem är för USA, är Malcom för Sverige. Vilken känsla, vilket uttryck. Jag känner med dig mannen! Den här killen har hittat sitt uttryck för att klara sig vidare i livet, karriären och ifrån kriminaliteten!
Fan va bra du är!

Summasumarum: JEM och MalcomB is da shit!

Inga kommentarer: