Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 1 oktober 2012

Golden hits

I lördags var det dags igen. 50-års presenten till 50-åringen skulle levereras i form av en upplevelse.
Det var ribbåtstur, öl& whiskymässan i Nacka, bastubad och lunch ute på nån ö som Babybjörnsuppfinnaren köpt och gjort nåt konstnärligt av. Kvällen avslutades på Golden Hits.

Artisterna va jätteduktiga men det var tyvärr inte kockarna. Att showa och vara servitör var nog inte heller helt lyckat men man har inte roligare än man gör sig.

Efter middagen gick jag och syrran för att beställa nåt i baren och då kom två unga pöjkar fram å frågade:
-jaha och vad bjuder ni på ikväll då?

Den kommentaren fick mig att känna mig precis lika gammal och passé som jag antagligen såg ut.
Men positiva coachen (syrran) hon tyckte det va kul hon.

Ja jag säger då det. Visst har man inte roligare än man gör sig?


1 kommentar:

Maria sa...

Ska man kanske se det som något jämställdhetsutveckling? Eller ett fall framåt från att bli tagen för lågavlönad lärare?
Klurigt ;)