Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 5 oktober 2012

Hallihallå

Jag har legat av mig lite i bloggandet för jag har haft så mycket att göra.
Tex att plugga, deppa, sura, sova, kolla på TV serier som ingen annan kollar på, laga mat, vägra göra mat å äta rester, åka in med bilen på Volvo igen eftersom 2 lampor börjat lysa igen, kissa, kolla FB och twitter.

AH! Där har vi det! Twitter! Jag glömmer bort bloggen när jag twittrar för det känns som jag upprepar mig.

AH 2! Där har vi det! Jag känner mig senil när jag både bloggar och twittrar och då  'glömmer' jag bort bloggen.

AH 3! Jag har ju återupptagit twittrandet för en tid sen.

AH 4! Lägg på FB på det så har du första symptomen på virtuell utbrändhet, jag har gått in i den berömda brandväggen.

Nåväl, nåväl nu är det fredag äntligen trots att denna veckan har en dag extra eftersom jag tidigare i veckan glömde bort onsdagen.

Makes no sense? Nä men jag har ju gått in i brandväggen dummo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att se att du är tillbaka i bloggande. Ju mejk maj däj!!!!

SmalåsLisa