Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 9 november 2011

Det värsta som kan hända nu är...

...att jag blir jagad av en galen mördare.
Jag tänker på det hela tiden.

Varför?

Jo därför att jag har fått en låsning i ljumsken så jag ibland måste stå jättestilla i flera minuter innan jag ens kan lyfta ena benet ett steg framåt.

Och därför skulle jag vara ett lätt offer för just en galen mördare.

Att jag inte tänker särskilt rationellt är ju helt uppenbart om man betänker att en galen mördare inte brukar komma utan ett vapen. Och om en galen mördare med ett vapen skulle börjar jaga mig så är jag ju naturligtvis ett lätt offer i alla fall eftersom jag:

1) inte springer särskilt fort
2) är ganska klumpig
3) skulle drabbas av panik och glömma bort att springa sicksack över det öppna fältet

Näe men så atte om jag vore lite mer skärpt och tänkte mer logiskt så bör jag nog vara mer rädd för att bli jagad av ett Jehovas Vittne eller en telefonförsäljare utanför ICA.

Inga kommentarer: