Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 20 november 2011

Så mycket bättre

Jag är inget stort fan av Lena PH men igår överraskade hon mig.
Hon har ju faktiskt humor.
Dessutom är hon pragmatisk å det va nog det mest oväntade.
Men att hennes musik låter som dansband även om det ska föreställa schlager? går liksom inte att komma ifrån och där går hon bort.
Det va jäkligt kul att höra hur de andra musikerna tolkat hennes låtar för då tyckte jag inte längre att hennes texter lät så banala.
Tomas Ledins bidrag va oväntat coolt. Hoppa nästan upp på bordet liksom.
Laleh va ju som vanligt outstanding.
Jag älskar hennes uttryck där hon tolkar låtarna till att bli nåt skört som när som helst kan gå sönder.
Å hur hon led när Svempa Wolter höll på äta upp Lena Ph med blicken, i inslaget om Sveriges sexigaste man/kvinna.

Men i ärlighetens namn så va Så mycket bättre, mycket bättre förra året. I alla fall efter att Lillbabs hade avverkat sina bidrag.
Bäst förra året va när det va Lillbabs dag för då sjöng hon inte alls.

Inga kommentarer: