Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 28 november 2011

Måndag!

Efter en skitkul helg med ytterligare en 100 års fest för syster å svåger är det lätt att haka upp sig på petitesser i vardagslivets måndag.

Ringde Canaldigitals kundtjänst för att fråga om senaste fakturan på +47 kr jag inte förstod.
Där bad jag kundtjänstpojken (ja han lät som om han va typ 14) att få prata med nån annan eftersom han inte kunde förklara det extra pålägget eftersom han inte heller förstod förstod det. Men då svarade han att han gärna ville hjälpa mig så att han oxå skulle förstå vad han inte själv förstod för att lära sig och senare hjälpa nån annan....typ.

En envis typ.
Igen.

Ja sa men okej då, då lägger jag på och ringer upp igen och hoppas att nån annan svarar!!

Då fick jag värsta tillrättavisningen av sonen som påstod att jag va kunden från helvetet och att han tyckte SÅ SYND om kundtjänstkillen!

Ja så kan man tycka om man inte behöver betala 47 kr för mycket!

Lägg därtill 7 armade ljusstaksjävlar som ALDRIG lyser från ett år till ett annat och lite annat löst krävande folk så förstår ni kanske att man lackar ur.
Att det blir obalans i nervbanorna!
Att man måste 'mysa till det' med lite glögg å en cig.
På en måndag!
Det är uppförsbacke nu.

2 kommentarer:

Carin W sa...

Heja Åsa, snart är det vår och då kan du slänga ljusstaksdjävlarna ;-)

Snabbköpskassörskan sa...

ja fyfan va skönt med vår Carin :)