Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 27 november 2011

På SGS bussen

klev coola tjejgänget från Gävle på. Dom har nu suttit å drygat högljutt sen dom klev på. As if we are interested typ? Å vi är bara vid avfarten till gud danderyd. Nu gör jag snart som södertäljenätverket. Skär öronen av dom. Eller mina egna. Det är upp till gud nu för jag har passerat gränsen för rationellt och logiskt tänkande. AARRGHHH! Jag river mitt hår och klöser mina armar!

2 kommentarer:

Maria Y sa...

Men HUR gick det? Du kan ju inte lämna allt ovisst så där? Sitter du i finkan eller kom du hem ordentligt utan extra öron?

Snabbköpskassörskan sa...

hehe glad att du frågar... när de 2 sista ur 'tuffa gänget' skulle kliva av bussen och passera mig som satt precis brevid mittenutgången där toaletten befinner sig så blev de stoppad av en äldre dam som skulle krångla sig in på toan när de småstressat skulle kliva av. De himlade med ögonen och tittade bekräftande på mig för medhåll, men DÅ fick jag min chans till hämnd! Jag stirrade med lätt höjt ögonbryn på den ena som sa: as if you are to speak.....