Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 18 november 2011

Tv-kväll torsdag 17/11

Missade Criminal Minds igår kl 21 bara för att jag satt å slötittade på Bingolotto jubileumsfirade 20 år.
Hade tittat i tv-tablån från onsdagens tidning där det längst ner i kryptotext står Morgondagens tv.
Eftersom jag är för lat för att sätta mig upp och knäppa på lampan och titta i dagens tiding så grabba jag tag i närmaste tidning, hasa på mig brillorna och fick använda mobilens display som lyse.
Därav mitt missade favvoprogram.
 
Jag förundrades dock över Loket Olsson när han satt i tvsoffan, att han såg ut som om han hade en liten pojkekropp som nån klistrat på ett gigantiskt vuxenhuve med dubbelhaka på. Jag blev så fascinerad över detta att jag fick hasa mig upp i halvsittande ställning för att verkligen studera hur denna optiska illusion gick till.
Men det va ingen optisk illusion.
Loket är helt enkelt oproportionelig.
 
Sen irritera mig på den där Rickard från Gävle som ledde Bingolotto en period.
Han är inte ett dugg rolig, bara plump.
Jag skämdes nästan ihjäl.
 
Men sen...sen kom skäms-programmet über alles.
Fråga Olle dokumentären.
Jag låg fortfarande i soffan och glodde men nu satt jag bakom skämskudden och gapskrattade alternativt skrek MEN VA FAN!!!!'
Såna här sjuka program vill man ju gärna dela med nån så jag sms:a 3 av mina vänner.
2 svarade.
Kusinen va inte så chockad men polaren A höll på gick upp i atomer.
Sånt är kul.
Hon hotade med att skicka en fontänspya till min brevlåda för att jag lurat henne att titta på dylikt.
Men jag tyckte det va bättre gubben hennes fixa en fontänorgasm åt na istället.
Det gick fetbort lät hon meddela.
 
Vad programmet handlade om?
Om unga män som gillar att banga på äldre kvinnor i 70-80 års åldern.
MILF är nu helt ute, nu är det GILF som gäller.
Grannys I Like to Fuck.
 
 

Inga kommentarer: