Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 26 maj 2012

Hallå Pingsten jag hinner inte med!

Jag skyller allt på magsjukan i onsdags.

Allt blev satt ur spel pga den.

Jag kom efter på jobbet, jag kommer efter hemma, ja hela livet kom efter på nåt vis.

Idag kommer exet å firar mig på morsdag.

Barnens far alltså.

Är det nåt han är noga med så är det Mors Dag.

Om grabbarna är hemma spelar mindre roll bara han få ge en lite present på Mors dagen.

Nu hade han lite stressigt i morgon så han ville klämma in firandet idag.

Det är lite roligt, knasigt å gulligt.

Gulligt tyckte jag först efter att syrran tyckte att 'men åhhhhh va giulligt'.

1 kommentar:

åsa sa...

Jamen, visst är det väl gulligt att HAN kommer och firar DIG, du är ju inte hans mamma!
Jag blir då aldrig firad av min karl...
Ha dé!