Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 4 maj 2012

Ockelboare kan man lita på

I dag tar jag omvägen om Ockelbo hem.

Nåt som är bra med Ockelbo (förutom ICA Ugglebo, minuten och systembolaget) är de inhemska bilförarna.

Dom kör så inåt he**e att man aldrig blir irriterad på dom.
Man hinner helt enkelt inte.

Kommer man någonsin ikapp en ockelboare i bil, ja då är det högst sannolikt en irriterande liten förbipasserande turist med keps på genomresa.

I övrigt är ockelboare allt man någonsin kan önska sig.

Snabba, stressade och ständigt ur vägen.

2 kommentarer:

Sus sa...

Haha, pucko!

Och har du tänkt på den ickeexisterande varannanregeln utanför kyrkan?

Snabbköpskassörskan sa...

Varannanregeln utanför kyrkan?.....nej du där är ju folk jättesnälla å låter mig alltid ha förtur!
Hmmmmm.....
Konstigt det förresten när jag tänker efter....men STÖRST går FÖRST :D
Jaa ockelboare är sannerligen ett bilförarkunnigt folk!