Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 23 maj 2012

Liten lägesrapport

Spyhinken står nu bakom lampan å inte som tidigare jämte sängen å före lampan. (gott tecken)

Jag skicka en liten film till Sonen d y idag om min prekära situation å att jag behöver cocacola, blåbärssoppa å fiskbullar.

Han är livrädd för magsjuka så jag fick order om att lägga pengarna på bron. När han dök upp fick jag mig en uppsträckning som heter duga.

Han kunde inte fatta hur jag kunde få magsjuka jämt. Fyra ggr det senaste året hade jag haft det. (Statistiskt sett kan han ha rätt) Han va lixom bad cop, good cop i en å samma person. (får snacka me'n om det där så han gör det rätt)

Det är min son det. Ingen empati för sjukdomar å sjuklingar. 4 Alvedon å kör ba.

Men det funka inte idag.

Svälj. Hick. Sputt. Sen va dom uppe.

Inga kommentarer: