Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 9 maj 2012

Sotarmurredags

I morrn kommer sotar'n igen.
Synd att jag inte är hemma för jag har alltid lite viktiga frågor angående pannan.

För nåt år sen var jag glad att jag inte va hemma när han kom för då hade han stått å vrålat på mitt tak när den nya skorstenskåpan inte gick att dra tillbaka.
Sen hade jag en arg lapp nere på pannan om att jag borde sätta i gångjärn istället för att ha den skjutbar.
Yeah right HUR skulle jag få upp och ner den däringa plåthistorien?

Nästa gång han kom så var kåpan halvt tillbakadragen som han lämnat den gången före och han kom ändå åt det han skulle, så nu har 'vi' den så, sotar'n å jag.
Problem löses bäst när problemen löser sig själva tycker jag.

Men allvarligt talat ser inte sotarmurres grejer ut lite som kinky sexstuff?












Kanske tur man inte är hemma ändå om han nu skulle 'få för sig nåt'!

Men å andra sidan.....











....det är nåt med män i uniform.

Vårkänslorna strikes again.

Som sagt många frågor till sotar'n.

Förutsatt att man inte retar upp 'an !

1 kommentar:

Maria Y sa...

om han läser din blogg kanske han inte vågar sig dit i morrn...
Eller så är han van vid den svenska varianten på desperate housewives ;)
Hemma på våran gata lämnade alla sina nycklar till pensionärs-Rune som administrerade alla sotningar. Not so kinky