Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 17 maj 2012

Mardröm igen

I natt drömde jag en mardröm igen.
Jag skulle ge bort en present till min förra chef på Kronan.

Tyg skulle han få.

För att sy gardiner till jobbet.

QUE!

(inte förrän nu inser jag hur knasigt DET va)

Anyway ..... Just som jag skrivit klart lilla grattiskortet flög det in i käften å ner i halsen.

Det fastna såklart strax nedanför halsmandlarna helt omöjliga att nå med fingrarna.

Vaknade upp av skräck att kortet skulle lägga sig på tvären som ett lock.

Aaaaa känn på den.

Men kände att jag va torr som fnöske i mun av att inte ha kunnat andas genom näsan på hela natten.

Jag tror jag ska bli thrillerförfattare.

Nog har jag sett thrillers där mördaren pulat ner grejer i svalget, men inte FÖRE mordet.

Det blir banbrytande å nytt.

'Svalgmördaren'

Fan va fräscht liksom.

P.s jag hatar ordet 'fräsch'

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: