Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 17 maj 2012

Utveckling

Igår kom jag ihåg en episod från min barndom.

En flicka med jättedålig syn och tjocka glasögon retade mig en dag och stum av ilska gick jag hem å smed hemska hämndaktioner.

Det värsta jag kom på var att vid nästa tillfälle kalla henne för glasögonorm.

Jag berättade det hela för min far en lördagsmorgon när vi gjorde ordnade med frukosten, men han tyckte inte jag skulle kalla henne för glasögonorm. En synnerligen dum ide.

Hade en glasögonorm retat mig idag hade jag ryckt av na glasögonen, mosat dom med mina bara händer och slutligen tryckt ner dom i halsen med skalmarna mellan framtänderna.

Åsså säger exen att det är DOM som utvecklats!

P.s jag är väldigt oral idag, undrar va Freud skulle tycka om det ?

Inga kommentarer: