Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 19 maj 2012

irriterande

Det är väl själva fan att man ska bli sjuk av våren.

Våren som är min absolut bästa årstid.

Årstiden som lovar mycket och man har hela sommaren framför sig.

Åsså ska man inte kunna gå ut pga pollen.

I går var jag ute jättemycket, typ hela dagen. Detta ledde till väsande andning och kli i öga å nys i näsan.

Fick ta både inhalator och piller.

Idag har jag varit inne å stirrat ut, eftersom alla mediciner gör mig lobotomerad och inaktiv.

Mår hur bra som helst i allergin då.

Men hur trökit änte då?

Nu ska jag gå till party-farsan.

Hoppas han inte vill bjuda på whisky för då vet man aldrig hur kvällen slutar.

Brorsan å sönerna kanske kommer och måste lösa ut oss från Järbokrogen.

Inneboenden får inte följa med idag, utifall farsan är 'på viset'.

Fast det är klart, det va ju whiskyn som talade i torsdags.

Inga kommentarer: